پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

معرفی منطقه آزاد ماکو در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

سرپرست معاونت فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با موضوع «گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز» از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور سازمان منطقه آزاد ماکو با شعار «ماکو را باید دید» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، مهدی عبداله زاده افزود: هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با موضوع «گردشگری و سرمایه گذاری سبز» از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و جاذبه های طبیعی،‌تاریخی وگردشگری ماکو برگزار می‌شود.

وی افزود:  در راستای معرفی پتانسیل‌های گردشگری بزرگترین منطقه آزاد ایران به ویژه اکوتوریسم،‌ طبیعت گردی،‌ گردشگری خرید،‌ گردشگری ورزشی و سلامت  با شعار «ماکو را باید دید» در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور یافته است.

عبداله زاده ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه ۲۰ فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری منطقه آزاد ماکو به فعالین اقتصادی معرفی می شود.

بر همین اساس سازمان منطقه آزاد ماکو در سالن ۳۱ غرفه ۱۷ در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در ایام برگزاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ میزبان علاقمندان و متخصصان حوزه گردشگری و صنایع وابسته است.

گفتنی است؛ رویداد نمایشگاه بین‌المللی گردشگری هر ساله با هدف تجمیع ظرفیت‌های موثر صنعت گردشگری و به منظور استفاده بهینه از منابع موجود برگزار می‌شود و امسال نیز هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با حضور کلیه فعالان این صنعت برگزار خواهد شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین