پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

استقبال پرشور مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های جشن بهار در بهار منطقه آزاد ماکو

اجرای برنامه های جشن نوروزی بهار در بهار در منطقه آزاد ماکو از ۳ الی ۶ فروردین مورد استقبال پرشور مسافران و شهروندان منطقه واقع شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، این برنامه ها که از ساعت ۲۱ الی ۲۳ شب در شهرهای ماکو، شوط و پلدشت بطور همزمان با اجرای مسابقه برای کودکان و بزرگسالان، اجرای موسیقی های سنتی و محلی،‌ برگزاری استنداپ کمدی و تئاتر  برگزار شد.
از ابتدای نوروز ۱۴۰۳ تا ۵ فروردین حضور مسافران نوروزی در این منطقه و بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری چشمگیر بوده و به اذعان مسئولین نسبت به سال های گذشته رشد داشته اشت.

منطقه آزاد ماکو از مناطق گردشگر پذیر کشور است که با فرهنگ، تاریخ، طبیعت و هنر خود چشم های زیادی را خیره کرده و در ایام نوروز مسافران و مهمانان را برای داشتن لحظه آرامش در سفر بسوی خود فرا می خواند.
همه ساله مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور مقصد سفر نوروزی شان منطقه آزاد ماکو است و با حضور در این منطقه از جلوه های طبیعی، جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی آن لذت می برند.
مجموعه های تاریخی و گردشگری، زیبایی های طبیعی و کوه های سر به فلک کشیده، آبشارها و چشمه های خروشان، ماکو را به منطقه ای جذاب و دیدنی تبدیل کرده و بازدید از این جاذبه های گردشگری و تاریخی، خاطره ای خوش را برای آنها به همراه دارد.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین