پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

فرمانده سپاه شهدا: رفع محرومیت در مناطق مرزی جزو اولویت ها است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در راستای رفع محرومیت و مشکل بیکاری در مناطق مرزی، از هر گونه سرمایه‌گذاری در این مناطق بخصوص منطقه آزاد ماکو استقبال میکنیم

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی در در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نام‌گذاری امسال با عنوان « جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر معظم انقلاب را یادآوری کرد و گفت: منطقه آزاد ماکو ظرفیت بی نظیر برای جهش تولید و توسعه اقتصادی استان دارد و باید از این ظرفیت نهایت بهره را برد.

وی رویکرد اصلی سپاه شهدای استان را رفع محرومیت زدایی برشمرد و تاکید کرد: آذربایجان غربی ۱۰ هزار جهادگر در قالب ۸۵۰ گروه جهادی دارد و با این ظرفیت نباید مناطق محروم داشته باشیم.

سردار رجبی اضافه کرد:‌ گروه‌های جهادی شبانه روز و بدون منت و چشم داشت خدمت می‌کنند و به حق جهادگران عرصه امنیت، توسعه و آبادانی و رفع محرومیت هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این دیدار گفت: توسعه اقتصادی در منطقه آزاد ماکو مرهون امنیتی است که توسط پاسداران انقلاب و نیروهای نظامی و امنیتی در منطقه تامین شده است

حسین گروسی افزود:  کمک مجموعه شما در اجرای قانون مناطق آزاد و ماده ۶۵ احکام دائمی بسیار کارساز خواهد بود.

رامین موحدی فرماندار ماکو نیز در این دیدار گفت:  رویکرد تعامل و همکاری برای اجرای برنامه های سازمان منطقه آزاد ماکو را پیگیری میکنیم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین