پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پیوست فرهنگی برای تمام پروژه‌ها در مناطق آزاد باید مطالعه شود

مشاور رئیس جمهور ودبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در دیدار با ائمه جمعه شهرستانهای ماکو، شوط و پلدشت گفت:  پروژه هایی که در مناطق آزاد تعریف می شوند بایستی پیوست فرهنگی متناسب با فضای اجتماعی و فرهنگی همان منطقه داشته باشند و لازمه آن همفکری و هماهنگی مستمر نهادهای تاثیرگذار با اهداف واحد است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حمیدرضا مومنی در دیدار با ائمه جمعه شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت در منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه توسعه در مناطق آزاد از مجاری جوامع محلی می گذرد افزود: ایجاد منطقه آزاد در کانون های جمعیتی یکی از بزرگترین ایرادات برخی مناطق آزاد است که مطالبات مسئولیت های اصلی مناطق آزاد را تحت شعاع قرار داده و رسیدن به اهداف اصلی آن را با چاش های متعددی مواجه ساخته است.

وی ادامه داد: در مناطق آزاد باید توازن توسعه در ابعاد مختلف ایجاد بشود تا مناطق آزاد بعنوان یک الگوی تمام عیار توسعه قابل ارائه باشد.

مومنی با تاکید بر حل معضلات فرهنگی در کنار توسعه اقتصادی و عمرانی اظهار داشت : پایداری توسعه در تمامی عرصه ها به پیوست فرهنگی وابسته است و این مهم با هم افزایی محقق می شود.

در این نشست ائمه جمعه شهرستان های منطقه آزاد ماکو نیز به بیان نکته نظرات و مسائل مربوط به حوزه مذهبی و فرهنگی منطقه پرداختند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین