پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

یک واحد صنعتی با ۵۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری خارجی در منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، واحد تولیدی انواع فیلم های پلاستیکی (آرتا پلیمر)،‌ با ۵۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری خارجی بخش خصوصی در شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، مدیرعامل سازمان منطقه در آئین بهره برداری از این واحد صنعتی گفت: مناطق آزاد به منظور تسهیل سرمایه گذاری تشکیل شده اند و سازمان منطقه آزاد ماکو اقدام به ایجاد اتاق حمایت از سرمایه گذاری نموده است تا نسبت به راهنمایی و انجام امورات مربوط به سرمایه گذاری از مرحله ابتدایی تا احداث را تسهیل کنند.

حسین گروسی با بیان اینکه برای تسهیل سرمایه گذاری و کاهش بروکراسی های اداری ماده 65 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور وضع شده است افزود: بخش عمده ای از مشکلات حوزه صنعت و سرمایه گذاری با اجرای این قانون در مناطق آزاد رفع می شود.

شایان ذکر است: فاز اول کارخانه تولید انواع انواع فیلم یک لایه و چند لایه از پلی اتیلن، کیسه پلی پروپیلن بافته شده با اشتغالزایی ۴۰ نفردر فاز اول آغاز می گردد.

مواد اولیه این کارخانه اکثرا از طریق شرکتهای پتروشیمی تهیه می گردد که اکثر محصولات آن نیز قابل صادرات خواهد بود و ظرفیت تولید آن ۲۴۰۰ تن در سال خواهد بود.

 این پروژه با میزان سرمایه گذاری ۵۰۰۰۰۰ دلار توسط سرمایه گذار ایرانی مقیم آذربایجان در شهرک صنعتی شماره یک ماکو به بهره برداری رسید .

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین