پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سامانه پایش تصویری منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید

همزمان با هفتمین روز از دهه فجر با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، امام جمعه شهرستان ماکو، فرمانده قرارگاه منطقه یک شمالغرب ارتش و سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و مدیران سازمان، سامانه پایش تصویری ۱۲ نقطه با ۱۶۰ دوربین شهری و جاده ای منطقه آزاد ماکو شامل شهرستان های ماکو،‌شوط و پلدشت در محل سازمان منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آئین افتتاح این سامانه منطقه آزاد ماکو را یکی از مقصدهای امن سرمایه گذاری و گردشگری توصیف کرد و گفت: هماهنگی و انسجام بین نهادهای امنیتی و انتظامی در این منطقه و همدلی بین اهالی،‌ این منطقه را به یکی از مناطق امن برای سرمایه گذاری و سفر تبدیل کرده است.

حسین گروسی نظارت بر میزان تردد، کنترل جرائم و پایش پلاک های ورود و خروج منطقه می تواند در توسعه و سیاست گذاری منطقه تاثیر خوبی داشته باشد.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در آئین افتتاح این سامانه گفت: از آن جایی که منطقه آزاد ماکو با انبوهی از مسافران، گردشگران و مترددین از منطقه مواجه است ، پایش تصویری ترافیکی و امنیتی از اهمیت خاصی برای توسعه گردشگری و تامین امنیت منطقه برخوردار است.

حسن صدرایی افزود: مرکز مانیتورینگ واقع در سازمان منطقه آزاد ماکو تمامی دوربین های نظارتی شهری، پایانه ها، گیت ورودی، پلاک خوان و ثبت تخلف خودروها ، دوربین های نظارتی جاده ای را به صورت آنلاین تحت رصد خواهد داشت.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین