پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

فاز اول کارخانه انواع دوربین مدار بسته منطقه آزاد ماکو افتتاح شد

همزمان با هفتمین روز از ایام اله دهه مبارک فجر، فاز نخست کارخانه مونتاژ انواع دوربین های مدار بسته در ناحیه صنعتی صنایع سبک منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، فاز اول کارخانه مونتاژ انواع دوربین مدار بسته با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو درناحیه صنعتی صنایع سبک به بهره برداری رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آئین افتتاح این واحد صنعتی گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو همواره و حامی در کنار سرمایه گذاران است و احداث مرکز حمایت و تسهیل سرمایه گذاری که امروز افتتاح شد در این راستا است.

حسین گروسی با اشاره به بهره برداری از این واحد صنعتی که مرتبط با موضوعات الکترونیکی و آی سی و آی تی است  به تفاهم نامه ایجاد دیتاسنتر منطقه آزاد ماکو اشاره کرد و افزود: از پیشنهادات و نظرات نخبگان در کاهش موانع کسب و کار و توسعه و افزایش فرصت های کسب و کار منطقه استقبال می کنید.

شایان ذکر است: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در فاز اول آغاز بکارکرد و با فعالیت یک شیفت کاری در فاز اول کارخانه مونتاژ انواع دوربین مدار بسته برای ۱۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

ظرفیت سالانه این واحد  ۱۸۲۵۰عدد در سال بوده و اکثر مواد اولیه این کارخانه از طریق شرکتهای ایرانی تامین خواهد شد و در صورت لزوم برخی قطعات الکترونیکی از کشور چین و … تهیه خواهد گردید که محصولات آن در فاز اول صرفا به داخل سرزمین اصلی ارسال خواهد شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین