پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

جشن پیروزی انقلاب با عنوان “روز خوب پیروزی” در منطقه آزاد ماکو برگزار شد

با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از دانش آموزان دختر منطقه آزاد ماکو (شهر بازرگان) جشن پیروزی انقلاب با عنوان روز خوب پیروزی در سالن آمفی تئاتر سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

مدیر فرهنگی سازمان منطقه آزاد ماکو در حاشیه برگزاری این آئین گفت: این مراسم که با حضور باشگاه دهه نودی ها با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره آموزش و پرورش برگزار شد، با برگزاری برنامه های متنوع از جمله مسابقه، سرودهای انقلاب، اهدای جوایز و رهاسازی بادکنک با پرچم سه زنگ جمهوری اسلامی ایران مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

حامد رسول زاده افزود: در آیین جشن دانش آموزی روز خوب پیروزی،‌دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی با در دست داشتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی جلوه ای باشکوه و زیبا به این مراسم بخشیدند.

وی با بیان اینکه در این بین معلمان نیز شاگردان خود را همراهی کردند ادامه داد: همگی با خواندن سرودهای دهه اول انقلاب و همچنین سرود «ای ایران»، نمایشی از اقتدار این مرز پرگهر را ترسیم گر شدند.

مدیرفرهنگی، هنری و آموزشی سازمان منطقه آزاد ماکو تاکید کرد: امروز همان بچه هایی که در عرف جامعه شناسی کنونی به آنها نسل Z گفته می شود، پای کیان و آرمان های انقلاب اسلامی در دهه چهارم حیات بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر جهان مهر تایید زدند تا ثابت شود سن و سال فقط یک عدد است و ایرانیان، انقلاب شان را دوست دارند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین