پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سازمان منطقه آزاد ماکو در کنار توسعه بدنبال توزیع متوازن امکانات است

مشاور و قائم مقام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: سیاست سازمان منطقه آزاد ماکو علاوه بر توسعه، توزیع متوازن امکانات و منابع نیز در سطح شهرستان های مستقر در منطقه نیز می باشد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،  اسدالله علیزاده، عصر روز چهارشنبه در سی و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو که با حضور ائمه جمعه شهرستان های ماکو وشوط، معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو و مسئولین مربوطه برگزار شد، افزود: رويكرد اساسي و سياست راهبردی سازمان منطقه آزاد ماکو توزیع متوازن امکانات و اعتبارات در جهت توسعه پایدار این منطقه می باشد.

وی با بیان اینکه هر سه شهرستان مستقر در منطقه مجموعه منطقه آزاد ماکو را شکل می دهند اضافه کرد: تمامی سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها برای توسعه منطقه با نگاه کلی نگری تدوین می شوند.

مشاور و قائم مقام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اینکه برای توسعه و رشد شهرستان های منطقه باید از اعتبارات و منابع استانی نیز بهره گرفت اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در کنار ادارات آموزش و پرورش شهرستان های منطقه  برای کمک به اجرای سیاست های دولت در تحقق سند تحول بنیادین آموزش وپرورش از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.

علیزاده خاطر نشان کرد: نباید توقع داشت که سازمان منطقه آزاد ماکو به تنهایی تمام مشکلات و مسائل حوزه های مختلف در منطقه را حل کند، بلکه باید از منابع و ظرفیت های ملی و استانی نیز بهره گرفت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این جلسه از اعضای این شورا خواست تا در کنار مسائل سخت افزاری از جمله توسعه زیرساخت ها به موضوعات نرم افزاری، پرورشی و تربیتی حوزه آموزش وپرورش نیز توجه داشته باشند.

بهنام امیریان با اشاره به اینکه در سیاست گذاری ها باید به فعال ترکردن تشکل های دانش آموزی و امورات پرورشی دانش آموزان توجه داشت افزود: همچنین در بعد امور تربیتی و فرهنگی باید تولید محتوای ویژه داشت که همه این تصمیمات ما در شورای آموزش و پرورش شکل می گیرد.

وی اضافه کرد: موضوعاتی از قبل طرح آینده پژوهی نظام آموزش و پرورش، حوزه های فرهنگی و نرم افزاری جای بحث دارد و باید شورای آموزش و پرورش در این خصوص سیاست گذاری درستی تدوین نماید.

امیریان گفت:‌ در جلسات بعدی دستور جلسات ۵۰ درصد برنامه های نرم افزاری و ۵۰ درصد امورات سخت افزاری در نظام آموزش و پرورش باشد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: انشاالله مصوباتی که در این جلسه صورت می گیرد، هر چقدر وظایف سازمان منطقه آزاد ماکو است، سریعا” پیگیر خواهیم شد و نتیجه را در جلسات بعدی ارائه خواهیم داد.

در این جلسه اعضای شورا نکته و نظرات خود را در خصوص دستور جلسات ارائه کردند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین