پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تشکیل شورای اطلاع رسانی در مناطق آزاد در دستور کار قرار گرفت

نخستین شورای اطلاع رسانی مناطق آزاد کشور با حضور سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، اعضای شورا و جمعی از مدیران روابط عمومی سازمان های مناطق آزاد برگزار شد.

مدیرروابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو ضمن تاکید بر ضرورت ساماندهی اطلاع رسانی و تبلیغات در منطقه آزاد ماکو گفت:  در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی که  در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، تشکیل شورای اطلاع رسانی مناطق آزاد کلید خورد.

غلامرضا مشایخی افزود: با توجه به ابلاغ ریاست جمهوری مبنی بر تشکیل شورای اطلاع رسانی در سراسر کشور به ریاست عالی ترین مقام دولت، در منطقه آزاد ماکو نیز به ریاست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و دبیری روابط عمومی وامور بین الملل و همچنین حضور نهادها و ادارات مربوطه شورای اطلاع رسانی تشکیل خواهد شد.

محمد حسین شفیق مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز در این نشست گفت: ما درگیر جنگ های رسانه ای هستیم بنابراین همیشه باید در حال آموزش دیدن باشیم و دانش خود را به روز کنیم.

وی اشاره داشت: باید در زمینه تولید محتوا و تبلیغات با بهره گیری از متخصصان عملیاتی، انتشار به موقع و صحیح اخبار و موضوعات تبلیغاتی فضای رسانه ای را مدیریت کنیم.

شفیق همچنین بر تولید اخبار مثبت و امید آفرین و تاثیر آن بر جامعه هدف تاکید کرد و گفت: روابط عمومی و صدا و سیما در مناطق آزاد از ظرفیت های خو ب رسانه ای در این زمینه برخوردارند.

محمد حسین شفیق در پایان خواستار برگزاری جلسات مستمر ماهانه و ارائه گزارش عملکرد مطبوعات همچنین دعوت از رسانه های همکار با سازمان ها برای ارائه راه کار و ایجاد تعاملات با هدف دیده شدن فعالیت ها در زمینه های مختلف تاکید کرد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین