پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

۹۰هزار تعرفه قرعه کشی تا امروز در منطقه آزاد ماکو توزیع شد

سرپرست مدیریت اجتماعی،‌ سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی منطقه آزاد ماکو روز جمعه ۱۹ خرداد ماه با پخش زنده از شبکه سوم سیما برگزار می شود. گفت:‌تاکنون ۹۰هزار تعرفه قرعه کشی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در منطقه آزاد ماکو توزیع شد

غلامرضا مشایخی در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: با هماهنگی انجام شده با فدراسیون ورزش های همگانی کشورو هیات همگانی استان  منطقه آزاد ماکو روز جمعه ۱۹ خرداد ماه میزبان همایش بزرگ پیاده روی خانواده است.

وی بر حضور کلیه هیات های ورزشی، تشکل های مردم نهاد استان و اجرای برنامه شاد و متنوع در این همایش تأکید و گفت این برنامه به منظور ایجاد شور و نشاط و ترویج فرهنگ ورزش همگانی برای دومین بار در منطقه آزاد ماکو برگزار خواهد شد.

مشایخی با بیان اینکه این همایش از مقابل پارک شادی ماکو آغاز و بعد از عبور از پاک امام و میدان مادر به دانشگاه پیام نور ختم می شود اضافه کرد:‌ در این همایش جوایز ارزنده ای شامل دو دستگاه خودرو ساینا، چندین دوچرخه کوهستان، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ده ها گرمکن ورزشی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

سرپرست مدیریت اجتماعی،‌ سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار داشت:‌ این همایش با همکاری فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران، وزارت و رزش و جوانان،‌صدا و سیما و دیگر نهادها و سازمان های خدمات رسان شهرستان های ماکو× شوط و پلدشت اجرا می شود. در این همایش ورزشکاران علاوه بر نرمش صبحگاهی به اجرای حرکات نمایشی نیز خواهند پرداخت.

وی با اشاره به محل استقرار جایگاه های توزیع تعرفه در سطح منطقه اضافه کرد: چادرهای سیار هلال احمر در شهر بازرگان، مقابل ساختمان شماره ۲ سازمان منطقه آزاد ماکو، و در شهرماکو در پارک امام روبروی نمایشگاه بین المللی- همچنین فلکه اول فرمانداری و بلوار رسالت مقابل بیمه ایران و نیز چهار راه مرکزی ماکو و در نهایت روبروی مسجد موسی ابن جعفر بشگوز مستقرند و از امروز در شهرهای چالدران و آواجیق نیز توزیع خواهد شد

مشایخی افزود: همچنین برنامه های تفریحی در طول مسیر از جمله  رنگ آمیزی و نقاشی برای کودکان و اکیپ های ثبت نام علاقمندان به ورزش برای پر کردن اوقات فراعت کودکان، نوجوانان و جوانان توسط هیئت های ورزشی مستقر خواهند شد.

وی در خصوص نحوه قرعه کشی خودرو و دیگر جوایز نیز گفت: برای هر کدملی فقط یک تعرفه تعلق خواهد گرفت و دریافت تعرفه بیش از یک عدد برای هر کد ملی باطل اعلام خواهد شد. قرعه کشی بدینصورت است که هر تعرفه از دو بخش تشکیل یافته که در هر دو بخش باید مشخصات شرکت کننده درج شود و قسمت کوچکتر در روز همایش به صندوق قرعه کشی انداخته می شود. هردو بخش شامل شماره سریال می باشد و بعد از قرعه کشی، نام فرد بدون اعلام شماره سریال قرائت خواهد شد و فرد باید همان تعرفه را با همان نام که اعلام شد به محل مسابقه ارايه دهد و درصورتی که شماره سریال ها برابر باشد می تواند جایزه را دریافت کند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

3 دیدگاه دربارهٔ «۹۰هزار تعرفه قرعه کشی تا امروز در منطقه آزاد ماکو توزیع شد»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین