پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تاکید امام جمعه به تجمیع ظرفیت های فرهنگی منطقه آزاد ماکو

امام جمعه شهرستان ماکو در دیدار با معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادی به تجمیع و بهره گیری از تمامی ظرفیت های فرهنگی منطقه آزاد ماکو تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی با اشاره به فعالیت قرارگاه حجاب و عفاف در منطقه آزاد ماکو گفت:‌ همایش ملی عفاف و حجاب رو در این منطقه در دستور کار داریم و ایجاد شورای عالی فعالیت‌های فرهنگی نیز بزودی تشکیل می شود.

وی با اشاره به حمایت ها و همراهی خوب ادارات منطقه از برنامه های فرهنگی اضافه کرد: خوشبختانه اتفاقات خوبی را از زمان تصدی مسئولین منطقه توسط آقای گروسی اشاهد هستیم که جا دارد از تلاش های وی و از معاون فرهنگی این سازمان تقدیر کنم .

حجت الاسلام هاشمی از اهدای یکصد میلیون تومانی یک خیر در دهه ولایت و امامت  خبر داد .

معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ويژه نیز دراین دیدار گفت: کار فرهنگی با تعاون و مواسات و همدلی با محوریت مساجد می تواند آثار خوبی را داشته باشد .

مهدی حسین زاده با تاکید بر شفاف سازی تمامی امورات بخصوص هزینه ها در کارهای فرهنگی افزود: ویژگی معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد ماکو به خاطر اینکه از بدنه آموزش و پرورش است می تواند کمک خوبی نماید.

وی با بیان اینکه مدارس کانکسی در شأن مردم منطقه آزاد ماکو نیست افزود: با کار جهادی و هم افزایی تمامی دستگاه ها باید هرچه سریعتر این مدارس بازسازی شوند.

حسین زاده ظرفیت های گردشگری منطقه آزاد ماکو را منبعی برای درآمد زایی مردم منطقه عنوان کرد و افزود: بخشی از کارهای اقتصادی منطقه را اگر بدست تعاونی ها و خود مردم بسپاریم نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود.

 

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
مدیر روابط عمومی
مدیر روابط عمومی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین