پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

آماده تفویض اختیارات و وظایف سازمان غذا و دارو به سازمان منطقه آزاد ماکو هستیم

مدیر کل امور فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و داروی کشور در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: منطقه آزاد ماکو امکانات خوبی داشته و درصورت تامین پرسنل کافی،‌ آماده تفویض اختیارات و وظایف سازمان غذا و دارو به سازمان منطقه آزاد ماکو هستیم.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو دکتر محمود آل بویه در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اهمیت نظارت بر ورود و تولید محصولات آرایشی بهداشتی گفت:‌ هدف از سفر به منطقه آزاد ماکو بازدید میدانی از صنایع و بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی و نیز تفویض اختیارات به سازمان منطقه آزاد ماکو برای تسهیل در خدمات رسانی است.

وی با بیان اینکه وزیر کشور برون سپاری و تفویض اختیار با مراجع ذی صلاح تاکید دارد افزود: منطقه آزاد ماکو امکانات و تجهیزات خوبی در حوزه نظارت بر محصولات آرایشی و بهداشتی و غذاو دارو دارد و تفویض اختیارات و وظایف این سازمان غذا و دارو باعث رفع بسیاری از مشکلات خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز با اشاره به واردات روزافزون محصولات آرایشی و بهداشتی گفت:‌ منطقه آزاد ماکو با دارا بودن نیروی انسانی و انرژی ارزان و موقعیت استراتژیک، پتانسیل ایجاد کارخانه های خارجی تولید محصولات بهداشتی و آرایشی را دارد.

حسین گروسی با بیان اینکه از سرمایه گذاران حوزه های بهداشتی و آرایشی استقبال می کنیم افزود:‌ ظرفیت های منطقه آزاد ماکو مغفول مانده است و درصورتیکه فعالان اقتصادی کشورهای همسایه با ظرفیت های آن آشنا شوند، بدون شک نسبت به تولید باصرفه در این منطقه اقدام می کنند.

وی با اشاره به نظارت دقیق بر عرضه محصولات اورجینال و مقابله با فروش محصولات فیک و تقلبی در منطقه آزاد ماکو گفت: مصرف کنندگان و خریداران می توانند با خیال راحت بجای سفر به کشورهای همسایه برای خرید از این منطقه نسبت به تامین مایحتاج خود اقدام نمایند.

گروسی به ارتقای کیفیت و افزایش نظارت بر محصولات داخلی تاکید کرد و گفت: تبدیل منطقه آزاد ماکو به هاب گردشگری خرید، سلامت و ورزشی از جمله برنامه هایی است که با جدیت پیگیری می شود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
مدیر روابط عمومی
مدیر روابط عمومی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین