پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

رونمایی از طرح های اپلیکیشن سرای نوآوری و خلاقیت منطقه آزاد ماکو

با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ويژه کشور، لوگو و طرح های اپلیکیشن سرای نوآوری "سرنخ" منطقه آزاد ماکو رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ويژه کشور در این آئین گفت:‌ ماکو می تواند به عنوان یک شهر هوشمند در سطح ملی معرفی شود و این پیش نیازی برای رسیدن به اقتصاد دیجیتال و پیشرفت در زمینه های گوناگون می باشد.

مهدی حسین زاده یزدی با بیان اینکه شهرهوشمند مانند محرکی برای دیگر تکنولوژی‌های هوشمند است افزود: اگر ماکو را به عنوان مرکز دیتاسنتر و شهرهوشمند معرفی کنیم قطعا یکی از مقاصد پرطرفدار نخبگان و دانش پژوهان حوزه های آی تی خواهد شد.

وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت استارتاپ ها و موسسات دانش بنیان در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهری با رویکرد توسعه پایدار افزود: شفافیت و نوآوری جزو مهم ترین مواردی است که در معاونت فرهنگی دبیرخانه به جد پیگیر آن هستیم .

شایان ذکر است: سراي نوآوري و خلاقيت مرکزی است كه در حوزه هاي فناوري و نوآوري به شركت هاي دانش بنيان براي ارائه طرح هاي خود تسهيلات ارائه مي كنند.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین