پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

معاون رئیس جمهور: تهیه ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو کاری ارزشمند است

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: تهیه بسته های سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری در منطقه ازاد ماکو برای ارائه به سرمایه گذاران کاری ارزشمند است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه ازاد ماکو، سیدمحمد حسینی در جلسه شورای اداری منطقه ازاد ماکو با اشاره فعالیت ده ساله منطقه آزاد ماکو افزود: وسعت بزرگ منطقه آزاد ماکو در کنار مشکلاتی که ایجاد می کند،‌ مزیت ها و ظرفیت های خوبی را می تواند برای این منطقه به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به ظرفیت خوب منطقه آزاد ماکو در لجستیک و کشاورزی افزود: در حوزه معدن نیز این منطقه قابلیت فراوری و صادرات را دارد و می تواند در رشد اقتصادی تاثیر مثبت بگذارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تبلیغ و معرفی فرصت های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران خارجی وداخلی اذعان داشت: مجلس  و دولت نیز برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصد همراه هستند وتحقق آن با جذب سرمایه گذاری میسر می شود.

وی از عزم دولت در برقراری تعامل با کشورهای همسایه ، آفریقا و آمریکای لاتین خبرداد و خاطرنشان ساخت: فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذاران خارجی و تبیین ایران به عنوان بهترین و سودآورترین مقصد سرمایه گذاری مهیا شده است.

معاون رئیس جمهور، مردمی بودن، عدالت محوری و تحول گرایی را رویکرد دولت مردمی عنوان کرد و افزود:  باید همه مسئولین و مردم واقعیت ها را ببینیم و ضعف ها را کتمان نکنیم و با اهتمام و تلاش مضاعف از شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم.

وی به رفع مشکلات و کمبودهای دو گمرک بازرگان و پلدشت واقع در منطقه آزاد ماکو تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور در پایان به ترویج فرهنگ کارتوسط متولیان اشاره کرد و اظهار داشت:  دولت آموزش و پرورش و آموزش عالی را مکلف کرده تا  به سمت مهارت آموزی بین دانش آموزان و دانشجویان بروند.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین