پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

حضور وزرای ارتباطات کشورهای آذربایجان، ترکمنستان و عراق در غرفه سازمان منطقه آزاد ماکو در اجلاس اکو

وزرای ارتباطات کشورهای آذربایجان ، نرکمنستان و عراق ضمن بازدید از غرفه سازمان منطقه آزاد ماکو با جديدترين دستاوردهاي ديجيتال سازمان منطقه آزاد ماكو آشنا شدند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو، سومين اجلاس وزراي ارتباطات و فناوري اطلاعات كشورهاي عضو سازمان اكو با حضور سازمان منطقه آزاد ماكو  برگزار شد.

این  اجلاس ، در هتل اسپيناس پالاس تهران برگزار شد تا شركت‌كنندگان، راه‌هاي توسعه همكاري‌هاي دو و چندجانبه بين كشورهاي عضو را مورد بحث و بررسي قرار دهند.

حاضران در اين نشست، به عنوان يك دستور كار اصلي، در خصوص «آينده ديجيتال» منطقه اكو تبادل نظر مي‌كنند و راه‌هاي هم‌افزايي و استفاده از آخرين دستاوردهاي كشورهاي عضو در حوزه تحول ديجيتال را مورد بررسي قرار دادند.

سازمان منطقه آزاد ماكو  با حضور نمايشگاهي در اين رويداد بين‌المللي، ضمن حمايت از اجلاس، آخرين محصولات، خدمات و دستاوردهاي خود را در حوزه‌هاي مختلف فناوري‌هاي ارتباطي و آينده ديجيتال، به بازديد كنندگان معرفي كرد.

در اين نشست و طي جلسات مختلف، وزرا، رؤساي هيئت‌ها و ساير شركت‌كنندگان، آخرين تحولات شناسايي شده در «استراتژي منطقه‌اي ۲۰۲۵ اكو براي توسعه جامعه اطلاعاتي ۲۰۲۵»، كه افق آينده اين سازمان نيز است و مكانيسم‌هاي ادغام منطقه‌اي در زمينه ICT را، مورد بحث و بررسي قرار دادند.  

سازمان منطقه آزاد ماكو با امضاي تفاهم نامه لجتسيك هوشمند و همچنين پروژه مشترك ديتا سنتر با وزار فناوري اطلاعات به عنوان جهارمين قطب مركز داده  در تلاش است به يكي از بازيگران اصلي تحول ديجيتال در منطقه تبديل شود  و كه حضور در رويدادهاي بين‌المللي و منطقه‌اي نيز در اين راستا قرار دارد.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین