پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

بهادری جهرمی: بسته های سرمایه گذاری ماکو برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی ارائه شود

سخنگوی دولت در بازدید از غرفه مناطق آزاد در نمایشگاه روایت خدمت،‌ وعده وفا با بیان اینکه تهیه و انتشار بسته ها و فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد، اقدامی تاثیرگذار و خوب است گفت: فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی ارائه شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، علی بهادری جهرمی در این بازدید مناطق آزاد ایران  را دروازه های اقتصادی ایران با کشورهای همسایه عنوان کرد و افزود:‌ بسته های سرمایه گذاری آماده شده اقدام خوبی است و باید به نحو احسن در سطح خارجی و داخلی معرفی شوند.

همچنین در این بازدید گزارشی از روند اقدامات و سرمایه گذاری های صورت گرفته در مناطق آزاد و نیز بسته های سرمایه گذاری این مناطق به سخنگوی دولت ارائه شد.

بهادری جهرمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه طی ۲سال گذشته، ۳۸۷کیلومتر خط ریلی به بهره‌برداری رسیده اضافه کرد: در این مدت بیش‌از ۱۳۰۰کیلومتر بزرگراه و راه اصلی احداث شده است همچنین  بهره‌برداری از آزادراه‌ها نسبت به متوسط عملکرد دولت دوازدهم، ۱۴۰درصد بیشتر شده و ۴۳۳۱ کیلومتر راه روستایی احداث و آسفالت شده است.

نمایشگاه روایت خدمت (وعده، وفا) به منظور روایت خدمات و دستاوردهای دو ساله دولت از روز شنبه 4 شهریور ماه آغاز به کار کرد و تا روز سه‌شنبه7 شهریور ماه 1402 ادامه دارد. وزارتخانه‌های دولتی با برپایی غرفه‌هایی به روایت فعالیت‌های خود می‌پردازند و میزبان و پاسخگوی بازدیدکنندگان مردمی هستند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین