پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

صادرات منطقه آزاد ماکو در دولت مردمی به ۴۲۰ میلیون دلار رسید

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ از سال ۱۴۰۰ تا کنون قریب به ۴۲۰ میلیون دلار صادرات غیرنفتی از منطقه آزاد ماکو انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه ازاد ماکو، فریدون فدایی دولت در حاشیه نمایشگاه “روایت خدمت، وعده وفا به مناسبت هفته دولت” با بیان اینکه در همین مدت قریب به ۱۰۵ هزار میلیارد ریال صادرات به سرزمین اصلی از منطقه آزاد ماکو صورت گرفته است افزود: در دولت مردمی، ۱۲ هزار و ۳۶۲ میلیون دلار صادرات از مسیر منطقه آزاد ماکو با احتساب گاز صادراتی انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: ۴۵۵۷ میلیون دلار در سال ۱۴۰۰، ۶۳۱۴ میلیون دلار در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۹۱ میلیون دلار در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ صادرات از مسیر منطقه آزاد ماکو به خارج از کشور انجام پذیرفته است.

این مسئول با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۷۶/۶ میلیون دلار صادرات کالا و خدمات تولیدی به خارج از کشور صورت گرفته افزود: در همین سال ۵۹ میلیون دلار نیز صادرات مجدد به خارج از کشور صورت گرفته است.

فدایی دولت اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ نیز ۲۳۴ میلیون دلار صادرات کالا و خدمات و ۲۸ میلیون دلار صادرات مجدد داشتیم .

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو بیان داشت:‌در سه ماهه اول سال جاری نیز ۱۴/۲ میلیون دلار صادرات غیرنفتی و ۳ میلیون دلار صادرات مجدد از منطقه آزاد ماکو انجام گرفته است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین