پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

نواخته شدن زنگ «مقاومت و پیروزی» در مدارس منطقه آزاد ماکو

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس زنگ «مهر و ایثار» همزمان با سراسر کشور در مدارس منطقه آزاد ماکو بصدا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،  زنگ مقاومت و پیروزی که به مناسبت آغاز سال تحصیلی با حضور امام جمعه ماکو،‌ فرمانده سپاه، معاون فنی و زیربنایی و مدیر فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد ماکو و جمعی از مسئولین در مدرسه حضرت مریم  برگزار شد.

سرهنگ مراد زاده فرمانده سپاه ماکو در این مراسم طی سخنانی گفت : آمریکا به خاطر از دست دادن تمامی منافع خود در منطقه به سبب پیروزی انقلاب اسلامی ، صدام جنایتکار را تشویق به حمله به کشورمان کرد .

وی با بیان اینکه حمله صدام به کشورمان با حمایت همه جانبه کشورهای غربی و شرقی و آمریکای جنایتکار صورت گرفت افزود: در سایه ایمان و قدرت لایزال مردم و پیروی از ولایت صدام جنایتکار مفتضحانه شکست خورد و تمامی نقشه های شوم آمریکا بر علیه کشورمان نقش بر آب شد .

فرمانده سپاه با اشاره به اینکه جوانان با غیرت وطن نقش بسیار اساسی در دفاع مقدس و پیروزی داشتند گفت: امروز هم جنگ بر علیه کشورمان ادامه داشته و جوانان در خط مقدم مبارزه با انواع جنگ های نرم و شبیخون فرهنگی دشمن هستند .

سرهنگ مرادزاده با بیان اینکه دشمن تمامی راههای غلبه بر کشورمان را آزموده و شکست خورده است گفت : به سبب ایمان و قدرت جوانان در علم ، و دانش بالای جوانان ما در تمامی زمینه ها ، با قدرت و صلابت در برابردشمن ایستاده ایم .

فرمانده سپاه ماکو از دانش آموزان خواست مراقب نقشه های شوم دشمنان بوده و با کسب علم و دانش و پیمودن راههای پیشرفت تحصیلی برای رشد و توسعه و اعتلای فرهنگ ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نمایند .

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین