پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

ایمان و ولایت مداری عامل پیروزی جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس

امام جمعه ماکو گفت:قدرت ایمان مردم و ولایت مداری عامل پیروزی جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه ماکو در صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی مستقر در این شهرستان با اعلام این مطلب گفت: مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت با تمام توان به میدان آمدند.

وی با اشاره به اینکه جوانان انقلابی نقش بسیار عمده و حضور چشمگیر در هشت سال دفاع مقدس داشتند افزود: امروز هم جوانان ولایت مدار با الهام از سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام آماده و پای کار نظام هستند.

امام جمعه ماکو در ادامه بسیج را نمونه‌ای از نیرو‌های منسجم و انقلابی برشمرد و گفت: امروز هم بسیج همچون دوران دفاع مقدس و با درس گرفتن از آن روز‌های پرشور در برابر تمامی نیرو‌های ابرقدرت ایستاده است.

حجت الاسلام هاشمی همچنین به ادامه شرارت‌های دشمنان بر علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن با آزمودن تمامی جنگ‌های سخت اینبار با انواع جنگ نرم به میدان مبازره آمده است و تنها را مقابله با این شرارت‌های دشمنان جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی دستاورد‌های آن در تمامی زمینه‌ها روشن و به جوانان و نوجوانان تبیین شود گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ظرفیت‌های بسیاری برای رشد و توسعه همه جانبه کشور پدید آورد که باید این ظرفیت‌ها به جوانان و نوجوان روشن و آشکار شود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین