پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت روز جهانی گردشگری

حسین گروسی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو با صدور پیامی فرا رسیدن روز جهانی گردشگری را تبریک گفت.

روز جهانی گردشگری امسال با شعار “گردشگری و سرمایه گذاری سبز” در حالی گرامی داشته می شود که امسال، سازمان جهانی گردشگری بر نیاز به سرمایه گذاری بیشتر و هدفمندتر در این صنعت تاکید دارد.

منطقه آزاد ماکو به عنوان وسیع ترین منطقه آزاد کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی و دارا بودن مرز بازرگان به عنوان بزرگترین مرز زمینی و دروازه تجاری ایران و اروپا و همچنین طبیعت بکر، میراث تاریخی و فرهنگی غنی و سایر جاذبه های گردشگری در کنار مجموعه ای از قوانین و مقررات ویژه حمایتی،فرصت های قابل توجهی را پیش روی گردشگران و سرمایه گذاران در این حوزه فراهم نموده است.

لذا،استفاده حداکثری از این پتانسیل ها به ویژه در حوزه گردشگری به عنوان منبع ارزشمند اشتغال زایی و درآمدزایی در منطقه امروز در دستور کار است.

در این مجال ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی و هفته گردشگری، از تمامی سرمایه گذاران بخصوص علاقه مندان به گردشگری در سراسر دنیا دعوت می کنم تا به منظور آشنایی با جاذبه های منحصر به فرد منطقه آزاد ماکو به این منطقه زیبا سفر کنند.

امیدوارم گردشگری پایدار، فراتر از یک شعار به زمینه و ابزار توسعه پایدار تبدیل شود و با ترویج «گردشگری و سرمایه گذاری سبز » بتوان این ابزار را بیش از پیش در خدمت رفاه و سعادت تمام انسان ها قرار داد.

حسین گروسی

۵ مهرماه ۱۴۰۲

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین