پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

ایجاد درآمدهای پایدار با نگاه جدید در دستور کار شهرداران قرار گیرد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید برحمایت این سازمان از ایجاد درآمد پایدار و مستمر برای شهرداری ها گفت: ایجاد درآمدهای پایدار با نگاه جدید و بهره گیری حداکثری از امکانات در دستور کار شهرداران قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی روز یکشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری پلدشت با بیان اینکه اعضای شورا و مسئولین، توسعه شهرستان را در دستور کار قرار دهند افزود: بهسازی و زیباسازی مبلمان شهری و همچنین رونق بوم گردی، بازارچه ها و اماکن گردشگری در توسعه شهرستان پلدشت تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه پلدشت ظرفیتی عظیم برای درآمدزایی در بخش کشاورزی و گلخانه ای دارد ادامه داد: احداث گلخانه، دامداری و مراکز پرورش ماهی از جمله ظرفیت هایی است که می تواند زمینه سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو باشد.

گروسی با تاکید بر اینکه اقتصاد شهری در مدیریت شهرها یک اصل مهم و محوری است، افزود: شهرداری ها باید درآمدشان را به سمت درآمدهای مستمر و پایدار هدایت کنند.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پلدشت به بیان مسائل و مشکلات این شهر پرداخته و بر لزوم همکاری بیشتر با منطقه آزاد تاکید کردند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین