پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تداوم همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو در واگذاری زمین برای طرح ملی مسکن

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از تداوم همکاری این سازمان برای واگذاری زمین و اجرای طرح ملی مسکن در منطقه آزاد ماکو خبرداد.

حسین گروسی روز سه شنبه در نشست شورای تامین مسکن استان با حضور استاندر آذربایجان غربی با بیان اینکه شهرستان ماکو رتبه اول در اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در استان آذربایجان غربی دارد افزود:‌ سازمان منطقه آزاد ماکو در راستای تاکیدات رئیس جمهور در اجرای طرح ملی مسکن از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه منابع درآمدی سازمان منطقه آزاد ماکو محدود است و عمده درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو صرف ایجاد زیرساخت می شود اضافه کرد: جانمایی و امکان سنجی برای احداث شهرک جدید یا دهکده توریستی و هوشمند در منطقه انجام شده است و پیگیری احداث شهر جدید هستیم.

گروسی گفت: سیاست توسعه روستایی و محرومیت‌زدایی به عنوان یک اولویت مهم در دستورکار قرار گرفته و تلاش بر این است که با تولید مسکن و توانمندسازی روستاها افزون بر تحقق رویای خانه‌دار شدن مردم، زمینه مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را نیز فراهم کنیم.

وی از ادامه کمک های سازمان برای احداث مسکن جوانان، اولادآوری، جوانی جمعیت و نهضت ملی  خبر داد و تاکید کرد: دستگاه های دولتی در صورتی که بتوانند از بودجه ملی برای توسعه منطقه جذب نمایند چرا که درآمدهای محدود سازمان منطقه آزاد ماکو برای توسعه زیرساخت ها ورفع مشکلات بزرگترین منطقه آزاد کشور کافی نیست.

به گفته مسئولین در این جلسه تاکنون در خصوص طرح اراضی طرح ملی مسکن و محرومین شهرستان ماکو ۱۷۱۶ واحد به مساحت ۱۵۴۸۱۰ مترمربع، در شهرستان شوط ۳۶ قطعه به متراژ  ۸۰۵۸ مترمربع و در شهرستان پلدشت نیز پلدشت نیز ۱۳۴ قطعه  به متراز ۲۲۲۸۱ متر مربع برای طرح ملی مسکن و محرومین از سوی سازمان منطقه آزاد ماکو واگذار شده است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین