پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

ایران یازدهمین مقصد سه گردشگر دوچرخه سوار اروپایی

گردشگرانی از کشورهای فرانسه و آلمان و ایرلند یازدهمین مقصد تور دوچرخه سواری خود را ایران انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، این گردشگران در بدو ورود به مرز بازرگان با مراجعه به دفتر راهنمای گردشگری سازمان منطقه آزاد اطلاعات لازم برای سفر خود در ایران را کسب کردند.

مایک تبعه آلمان، کولین تبعه فرانسه و جانی تبعه ایرلند بیش از یک سال هست که از کشور خودشان خارج شده اند و بعد از رکاب زنی در ده کشور، ایران را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده اند.

این سه دوچرخه سوار که از مرز بازرگان واقع در منطقه آزاد ماکو وارد کشورمان شده اند در ابتدای ورودشان با حضور در دفتر گردشگری مستقر در گمرک بازرگان از راهنماییهای لازم برخوردار شدند و اذعان کردند که ایران اولین کشوری است که این چنین تسهیلاتی را برای گردشگران خارجی فراهم نموده است و این نشان از مهمان نوازی ایرانیان دارد.

کولین بیان می کند که ما قبل از ورود به هر کشوری راجع به آن کشور مطالعات و برسی های لازم را انجام می دهیم و در این بررسی ها برای ما محرز شد که ایران واقعی با ایرانی که در رسانه ها ی غربی معرفی می شود کاملا متفاوت هست و تنها با سفر به این کشور این تصورات منفی ساختگی توسط رسانه ها از ذهن هر شخص منصفی پاک خواهد شد.

جانی تبعه ایرلند ایرانی ها را بسیار خونگرم و مهماندوست معرفی می کند و می گوید بعد از حضور در میان پنج خانواده ای در باغچه جوق که به صورت گروهی ما را مهمان خانه خودشان کرده بودند و تجربه یک زندگی واقعی ایرانی را به ما فهماندند ما پی بردیم که زندگی همراه با عواطف و احساسات خیلی دلنشین تر از زندگی خالی از احساس و ماشینی می باشد.

غذاهای ایرانی در هر سه وعده صبحانه، نهار و شام که برای ما سرو شدند جزو به یادماندنی ترین غذاهای دنیا برای ما خواهند بود.

بعد از دو روز گردش در میان مردم محلی منطقه آزاد ماکو هر سه گردشگر معتقد هستند که این منطقه پتانسیل تبدیل شدن به منطقه گردشگری را دارا می باشد چرا که در کنار مناظر زیبای طبیعی، آثار تاریخی ارزشمندی در این منطقه قرار دارد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین