پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سرمایه گذاری عظیم در حوزه گردشگری، گامی تحولی برای ثروت‌آفرینی در منطقه آزاد ماکو

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو از اتفاقی بزرگ در سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو در حوزه گردشگری خبرداد و گفت: با حضور تمامی دستگاه های مرتبط با گردشگری حوزه رود ارس تفاهم نامه سرمایه گذاری با یک شرکت بخش خصوصی امضاء شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی در حاشیه امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری بین سازمان منطقه آزاد ماکو، هلدینگ گردشگری بخش خصوصی، شرکت های آب منطقه ای آذربایجان شرقی و غربی و حوزه آبریز رودخانه ارس شرکت مدیریت منابع آب ایران افزود: سرمایه‌گذاری این هلدینگ موفق درگردشگری و حفاظت از محیط زیست، گامی تحولی برای ثروت‌آفرینی از ظرفیت‌های موجود منطقه آزاد ماکو است.

وی افزود: منطقه آزاد ماکودارای ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری خدادادی است اما تاکنون بهره‌برداری کامل از این ظرفیت‌ها در راستای تولید ثروت برای منطقه نشده بود و باید به‌دنبال طرح‌های تحول‌گرا با مشارکت شرکت‌های سرمایه‌گذاری موفق باشیم.

گروسی خاطرنشان ساخت: براساس این تفاهم نامه طرح های سرمایه گذاری گردشگری حاشیه سد و روخدانه ارس از تفرجگاه سد ارس تا چشمه ثریا با همکاری طرفین به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی گردشگری ترکیبی علاوه بر گردشگران داخلی شاهد حضور گردشگران خارجی در این منطقه تا پایان سال خواهیم بود تاکید کرد: هتل های سبک و پیش ساخته سازگار با محیط زیست توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در مناطق هدف این منطقه احداث می شود.

گروسی از افزایش پروازهای فرودگاه ماکو با راه اندازی پروازهای جدید طی روزهای آینده خبر داد و اضافه کرد: توسعه گردشگری و بوم گردی در حوزه رود ارس و مناطق گردشگری و طبیعی بکر منطقه را در دستور کار قرار داده ایم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین