پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

رحمان رضایی: فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش منطقه آزاد ماکو فراهم است

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش منطقه آزاد ماکو فراهم است که می تواند برای سرمایه گذاران نتیجه بخش باشد.

رحمان رضایی در حاشیه دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در گفت و گو با خبرنگار ما افزود:  با توجه به جدیدالتأسیس بودن این منطقه و پتانسیل بالای آن در حوزش ورزش و با عنایت به اینکه مدیرعامل این منطقه شخصیت ورزشی بوده و به ورزش بها می دهد چشم اندازی خوبی در عرصه ورزش برای این منطقه می توان ترسیم نمود.

وی با اشاره به علاقمندی جوانان این منطقه به ورزش افزود: جوانان و نوجوانان علاقمند به ورزش سرمایه های خوبی هستند که می توانند در رشد و توسعه ورزش منطقه،‌استان و کشور نقش ایفا نمایند.

رضایی گفت: ساختار جغرافیایی و طبیعی این منطقه فرصت خوبی برای توسعه ورزش های سنگنوردی، کوهنوردی و ورزشهای زمستانی همچنین ورزش های رزمی و فوتبال فر فراهم ساخته و می توان با حداقل زیرساخت ها این ورزش ها را نهادینه کرد.

این پیشکسوت فوتبال کشور افزود: در وحله اول باید ظرفیت های منطقه آزاد ماکو در سطح ملی معرفی و شناخته شود تا کسانیکه که علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه های ورزشی هستند با این پتانسیل ها آشنا شوند.

وی اضافه کرد: جوانان در ایران به فوتبال علاقه زیادی دارند و تنها ورزشی که بیشترین تعقیب کننده را دارد همین فوتبال می باشد و اگه مسئولین منطقه بتوانند امکانات و زیرساخت ها را فراهم و ظرفیت های ورزشی جوانان را سازمان دهی و جهت دهی کنند می توان شاهد حضور تعداد بیشتر از استعدادهای ورزشی منطقه در تیم ملی باشیم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین