پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تبلیغ متقابل، راهکاری برای معرفی جاذبه های گردشگری ایران و اندونزی

سفیر اندونزی به تبادل گردشگری و جذب توریست بصورت دوجانبه اشاره کرد و گفت: منطقه آزاد ماکو به عنوان یکی از مناطق کمترشناخته شده ظرفیت های خوبی از نظر طبیعی و تاریخی دارد که می تواند مورد استقبال گردشگران اندونزیایی قرار گیرد.

رونی پراستیو یولیانتورو روز شنبه در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه ناشناخته ماندن و معرفی نشدن جاذبه‌ها و توانمندی‌ها مهمترین عامل در عدم تبادل گردشگری بین دوکشور است، افزود: ایجاد گردشگری ترکیبی و تتوع سازی مسیرها و بسته‌های سفر به ایران و برعکس را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به تقویت تبادلات فرهنگی در کنار توسعه فعالیت های اقتصادی بین منطقه آزاد ماکو و اندونزی بیان داشت:‌ صنعت گردشگری در کل دنیا امروز به عنوان مهمترین اصل برای گسترش روابط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شناخته شده است.

یولیانتورو اضافه کرد: گردشگری علاوه بر تاثیرات مثبت اقتصادی در خصوص ارتباط با جوامع و فرهنگ های مردمان هم می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

وی خاطرنشان ساخت: همه کشورها متناسب با فرهنگ خود، کشورهایی را برای رونق توسعه صنعت گردشگری انتخاب می‌کنند و توجه به توسعه و گسترش صنعت گردشگری میان کشورهای اسلامی اهمیت ویژه دارد.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین