پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سفیر اندونزی: ظرفیت های منطقه آزاد ماکو زمینه ساز تقویت مراودات اقتصادی است

سفیر اندونزی در دیدار با معاونین سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: منطقه آزاد ماکو یکی از مناطق مهم آزاد تجاری است و با ظرفیت‌های فراوان خود در بخش‌های مختلف می‌تواند زمینه‌ساز تقویت روابط ایران و اندونزی باشد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،  رونی پراستیو یولیانتورو در ابتدای بازدید از پروژه های اقتصادی و سرمایه گذاری و ظرفیت های گردشگری منطقه آزاد ماکو در نشستی با حضور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و معاون فرهنگی، اجتماعی وگردشگری سازمان افزود:  منطقه آزاد ماکو قابلیت خوبی برای همکاری در تولید و صادرات محصولات بخصوص قهوه به ترکیه و اروپا را دارد.

وی با اعلام آمادگی برای ارتقاء و توسعه روابط اقتصادی با منطقه آزاد ماکو افزود: در دیداری که اخیرا با استاندار آذربایجان غربی داشتیم نیز مطرح شد که این استان  پتانسیل‌های فراوانی دارد که می‌توان در چارچوب همکاری‌های مشترک دوکشور از آن بهره برد.

سفیر اندونزی اضافه کرد:‌ با توجه به موقعیت استراتژیکی، زمینه زیادی برای همکاریهای مختلف اقتصادی ، ترانزیتی و زیست‌محیطی در این منطقه فراهم است.

سفیر اندونزی در ایران اظهار کرد: برای گسترش روابط و عقد قرارداد خواهرخواندگی بین آذربایجان‌غربی و یکی از استان‌های اندونزی اعلام آمادگی می‌کنیم.

 رونی پراستیو یولیانتورو و هیئت همراه در ادامه از ظرفیت های تولیدی و صادراتی و فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد ماکو بازدید کردند.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین