پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بانوان منطقه آزاد ماکو گشایش یافت

در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن سومین نمایشگاه توانمندی های بانوان منطقه آزاد ماکو گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو مسئول انجمن زنان توانمند و کارآفرین منطقه آزاد ماکو گفت:‌نمایشگاه دستاوردها و توانمندی ها، صنایع دستی، تولیدات مشاغل خانگی و آشپزی طی روزهای نهم، دهم و یازدهم با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو، کانون فرهنگی و اجتماعی فرمانداری ماکو و انجمن زنان توانمند کارآفرین منطقه آزاد ماکو در حال برگزاری است.

سمین درخشان با بیان اینکه  این نمایشگاه با هدف حمایت از زنان کارآفرین و معرفی تولیدات و محصولات این قشر تلاشگر برگزارشد، افزود: این نمایشگاه در مرکز همایش ها و نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو با ۱۰۰ غرفه برگزار شد.

وی اضافه کرد: اکثر صاحبان غرفه های نمایشگاه با استفاده از تسهیلات کم بهره دولت در قالب مشاغل خانگی در تولید، بسته بندی و نیز صنایع دستی فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان ساخت: زنان قشر مهمی از جامعه هستند که با الگوگیری از زنان برجسته جهان اسلام چون حضرت صدیقه طاهره (س) همواره در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و سیاسی ایفای نقش کرده‌اند.

شایان ذکر است در این نمایشگاه «هنرمندانی در رشته‌های میناکاری، قلم‌زنی، البسه محلی، سفال، حصیربافی، گلیم‌بافی، سبدبافی و چرم‌دوزی در این نمایشگاه حضور دارند

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین