پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

رونمایی از تخصیص زمین به خانواده های دارای فرزند سه قلو در منطقه آزاد ماکو

همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر طی مراسمی با حضور مسئولان منطقه آزاد ماکو آئین رونمایی از تخصیص زمین به خانواده های دارای فرزند سه قلو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،  مدیرعامل سازمان منطقه ازاد ماکو در حاشیه برگزاری این آئین گفت: جوانی جمعیت و تحکیم بنیان‌های خانواده برای آینده کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این راستا قانون حمایت از خانواده و جمعیت جوانی مصوب شده است تا از خانواده‌ها و جمعیت جوانی به صورت ویژه حمایت شود.

حسین گروسی افزود: با استعانت از درگاه خداوند متعال و اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای مفاد مواد ۳و ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ مجلس شورای اسلامی و آیین نامه اجرایی آن و مصوبه نشست هیات مدیره ۲۴۳ سازمان منطقه آزاد ماکو این اقدام صورت گرفت.

وی ادامه داد:  براین اساس دو قطعه زمین با کاربری مسکونی به خانواده های دارای فرزند سه قلوجهت احداث واحد مسكوني وفق قانون و مقررات فوق الذکر، بعد از شناسایی و تخصیص قطعات مورد نیاز در شهرک شمس با برگزاری مراسم قرعه کشی در میان ۵ نفر خانواده دارای فرزند سه قلو که ساکن شهر ماکو به استناد مدارک ارسالی و ثبت در سامانه راه و شهرسازی هستند تخصیص می یابد.

شایان ذکر است:‌ وزارت راه و شهرسازی طبق بودجه ۱۴۰۲ مکلف شد که در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک قطعه زمین و یا واحد مسکونی به صورت رایگان به خانواده های دارای فرزندان چهار قلو و یا بیشتر واگذار کند.

 بر اساس تبصره ۱۱ لایحه بودجه ۱۴۰۲ به منظور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین و یا واحد مسکونی به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های صاحب فرزندان چهارقلو و یا بیشتر اختصاص دهند.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین