پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در کرمان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با ارسال پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، شهادت جمعی از هموطنان و دوستداران سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو حسین گروسی با ارسال پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، شهادت جمعی از هموطنان و دوستداران سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در متن حسین گروسی آمده است:
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِی سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

«خبر حادثه تروریستی دو انفجار در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم سالگرد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم عزیز کشورمان شد دلهای عاشقان ولایت و شهادت را غرق خون کرد.

اقدامات ددمنشانه تروریستی دشمنان و بدخواهان مردم ایران، هیچگاه قادر به کاستن از عشق و دلبستگی مردم پرغرور، شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی ب به سیدالشهدای محور مقاومت، سپهبد شهید سلیمانی نیست و ملت هوشیار و قدرشناس ما این بار نیز با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و ایمان راسخ، در مقابل ددمنشی‌های دشمنان خواهد ایستاد و نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب خواهد کرد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام کور تروریستی، این مصیبت بزرگ را به حضرت ولی عصر ارواحنا فدا، مقام معظم رهبری، خانواده های معظم شهدا، ملت عظیم الشان ایران و همه آزادگان جهان تسلیت عرض میکنم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین