پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی را مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی دانست.

در متن پیام امام جمعه ماکو آمده است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

به زمان برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم نزدیک می‌شویم با تأکید بر تحقق چهار راهبرد “مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت انتخابات” که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده و حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات و شعار محوری “جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن” حتما مورد توجه قرار گیرد.

اینجانب فرارسیدن ایام غرور آفرین و شکوهمند چهل پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، به ملت شریف ایران، خاصه مردم ولایتمدار شهرستان ماکو تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت بیش از پیش ایران اسلامی را از خداوند منان خواهانم و امیدوارم که این انقلاب، تا انقلاب حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت مستدام بماند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین