پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

دهه فجر سرمنشأ طلوع دوباره اسلام و مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی در پیامی نوشت: دهه فجر‌ نتیجه ی ایمان به پروردگار، رهبری امام خمینی(ره)، اتحاد و همبستگی تمام اقشار جامعه، استقامت و صبر در برابر مشکلات، سرمنشأ طلوع دوباره اسلام و بخشی از تاریخ ماست.

در متن پیام امام جمعه پلدشت آمده است:‌

وَالْفَجْرِ. وَلَیَالٍ عَشْرٍ. سوگند به سپیده‏‌دم و به شبهاى دهگانه ‘سوره الفجر’ دهه فجر‌ نتیجه ی ایمان به پروردگار، رهبری امام خمینی(ره)، اتحاد و همبستگی تمام اقشار جامعه، استقامت و صبر در برابر مشکلات، سرمنشأ طلوع دوباره اسلام و مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست.

دهه فجر، دهه‌ای است که ولایت پذیری، خودباوری، ظلم ستیزی، مردم سالاری و عدالت خواهی ملت بزرگ ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به بار نشست.

در طلیعه روزهای درخشان فجر از همه چیز شایسته تر تکریم شهیدان و خضوع در برابر روح فداکار آنهاست.

تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام خجسته ماه رجب و مبعث پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)، یادآور پیروزی حق بر باطل و اهمیت اتحاد و همبستگی بین مذاهب مسلمان است که نیروی این وحدت هم باعث آبادانی و هم پیروزی بیش از پیش بر دشمنان اسلام و میهن خواهد شد.

آغاز دهه مبارک فجر و عید سعید مبعث را به ملت بزرگ و فجرآفرین ایران بویژه به مردم شهیدپرور و ولایت مدار شهرستان پلدشت و مردم شریف منطقه آزاد ماکو صمیمانه تبریک عرض نموده از درگاه خداوند سبحان سربلندی و توفیق روزافزون این ملت شریف را خواستاریم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین