پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تامین فراورده های گوشتی کشور با راه اندازی کشتارگاه صنعتی دامی در منطقه آزاد ماکو

در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجانغربی تامین فراورده های گوشتی کشور با راه اندازی کشتارگاه صنعتی دامی در منطقه آزاد ماکو مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی در دیدار مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجانغربی با بیان اینکه احداث کشتارگاه دامی در حال تکمیل است گفت: از سرمایه گذاری در زمینه تاسیس کشتارگاه صنعتی با زنجیره کامل آن حمایت میکنیم و امکان تامین فراورده های گوشتی کشور با راه اندازی کشتارگاه صنعتی دامی در منطقه آزاد ماکو فراهم هست.

وی همچنین از استقبال سرمایه گذاران قطری در زمینه احداث قرنطینه دامی در منطقه آزاد ماکو خبر داد وافزود: در صورت حل مشکل انتقال سرمایه از خارج از کشور، سرمایه گذاران قطری درزمینه احداث قرنطینه دامی اعلام آمادگی کرده اند.

گروسی با بیان اینکه به لحاظ آب و هوایی منطقه آزاد ماکو ظرفیت پرورش زنبور عسل ملکه را دارد افزود: از آنجاییکه با کمبود زنبور عسل ملکه در کشور مواجه هستیم این منطقه با پرورش این نوع زنبور پتانسیل تامین نیاز کشور را دارد.

شایان ذکر است: منطقه آزاد ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد کشور بوده و بزرگترین مرز زمینی ( مرز بازرگان)  در آن واقع است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین