پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی در مناطق آزاد

نشست ستاد هماهنگی اربعین حسینی مناطق آزاد با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نمایندگان ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور برگزار شد.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی با حضور در این نشست گفت: واقعه کربلا رویدادی عظیم در تاریخ است که در نهایت همه بشریت بر مدار فرهنگ کربلا قرار خواهد گرفت.

حجت الله عبدالملکی افزود: ما و همه همکارانمان در مناطق آزاد فراتر از مصوبات بالادستی و به صورت اعتقادی و میدانی در  برگزاری با شکوه و خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی حضور خواهیم داشت.

عبدالملکی با بیان اینکه در اربعین امسال از ظرفیت کامل مناطق آزاد با محوریت مناطق آزاد اروند، مهران و قصرشیرین استفاده خواهیم کرد گفت: از توانمندی مناطق ویژه اقتصادی نیز بهره خواهیم گرفت.

وی اظهار داشت: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در موضوعاتی همانند بهداشت و درمان، لجستیک و امنیت دیپلماتیک کمک رسان تمامی اجزای ستاد اربعین حسینی امسال خواهند بود.

در این نشست نمایندگانی از وزارتخانه‌های کشور، نیرو، بهداشت، استانداری ایلام، جمعیت هلال احمر، حوزه هنری انقلاب اسلامی، سازمان بنادر و دریانوردی، بنیاد علوی، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان هواشناسی، مناطق آزاد اروند، قصرشیرین، مهران و کیش به صورت حضوری و معاونین فرهنگی سازمان های مناطق آزاد چابهار، ماکو، قشم، ارس و انزلی به صورت ویدئو کنفرانسی حضور داشتند و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین