پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

ارائه دستاوردهای سازمان منطقه آزاد ماکو درنمایشگاه روایت خدمت،وعده،وفا درتهران همزمان باهفته دولت

نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های دولت با هدف ارائه اقدامات و دستاوردهای دستگاه های اجرایی در دو سال فعالیت دولت مردمی سیزدهم از چهارم تا هفتم شهریور در تهران برگزار می شود که منطقه آزاد ماکو نیز با دستاوردهای درخشان در این نمایشگاه حضور دارد.

این نمایشگاه با شعار روایت خدمت؛ وعده، وفا” و با حضور تمامی وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی و دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری_صنعتی کشور از امروز شنبه 4 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

همچنین، سازمان منطقه آزاد ماکو نیز با حضور فعال در این نمایشگاه به معرفی دستاوردهای دوساله دولت سیزدهم در این منطقه می پردازد.

گفتنی است، ۳۱ وزارتخانه و دستگاه اجرایی از جمله وزارتخانه های کشور، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دفاع، نیرو، جهاد کشاورزی، امورخارجه، ارتباطات، راه و شهرسازی، دادگستری، بهداشت، گردشگری و میراث فرهنگی، وزارت ورزش و جوانان، آموزش و‌ پرورش، شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و‌ ویژه اقتصادی، معاونت حقوقی، معاونت اجرایی و‌ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان اداری استخدامی، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، هلال احمر، بانک مرکزی، سازمان استاندارد، امورمجلس، محیط زیست و انرژی اتمی در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه “روایت خدمت /وعده، وفا” از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ عصر در سالن های 8 و 9 محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللی تهران در حال برگزاری است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین