پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

بازدید میدانی مدیران عامل مناطق آزاد ایران از عملیات اجرایی یکی از 10 پروژه‌‌ی برتر پل‌سازی جهان در گوانجو چین

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که به همراه مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد اروند، کیش، انزلی، قشم، چابهار، ارس و ماکو به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی سیفیت چین حضور داشتند، برای آشنایی با به‌روزترین فناوری‌های مهندسی و مدیریت اجرای پروژه از عملیات اجرایی یکی از 10 پروژه‌‌ی برتر پل‌سازی جهان در گوانجو چین بازدید کردند.

به گزارش فرینا، این بازدید با هدف آشنایی با به‌روزترین فناوری‌های مهندسی و مدیریت اجرای پروژه در جهان انجام شد و حجت‌الله‌ عبدالملکی به همراه مدیران عامل مناطق آزاد هفتگانه از یک پروژه پل‌سازی بزرگ در گوانجو چین بازدید کردند.
بخشی از این پروژه عظیم که شنژن را به ژونگشان متصل می‌کند توسط شرکت مهندسی پلی چانگدا اجرا می‌شود. پلی‌چانگدا از شرکت‌های تابعه پلی چاینا است. این شرکت ساخت و ساز مهندسی، طراحی، نگهداری و سرمایه‌گذاری را یکپارچه‌سازی می‌کند.

شرکت پلی چاینا در ساخت بیش از 300 پل و تونل فوق‌العاده بزرگ مانند همین پروژه مشارکت کرده است. دهانه اصلی این پل بیش از 1000 متر است که با طول 24 کیلومتر در میان 10 پل برتر جهان قرار دارد.

حوزه کاری این شرکت شامل بزرگراه‌ها، پل‌های مقیاس بزرگ، تونل‌های غوطه‌ور در زیر دریا، بنادر، ابر راه‌ها، تاسیسات برق بادی-دریایی، فرودگاه‌ها و ساخت و ساز مسکن و کارهای عمومی شهری و غیره است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین