پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سرمایه گذاری های حوزه کشاورزی منطقه آزاد ماکو افتخارآمیز است

معاون حقوقی رئیس جمهور در بازدید از بزرگترین باغ مکانیزه گردو درحال احداثدر منطقه آزاد ماکو گفت:‌ کارهای افتخارآمیزی در سرمایه گذاری بخش کشاورزی منطقه آزاد ماکو و در دیگر حوزه ها در این منطقه صورت گرفته است ولی تا رسیدن به مقصد نهایی راه زیادی داریم.

به گزارش پایگاه خبری منطقه ازاد ماکو، محمد دهقان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مراحل احداث باغ مدرن و مکانیزه گردو در این منطقه افزود: پتانسیل های کشاورزی در منطقه آزاد ماکو برای سرمایه گذاری فراهم هست البته بخشی از زیرساخت ها آماده شده و باقی آن باسرعت خوبی پیش می رود.

وی با بیان اینکه ارزیابی کلی از این منطقه  صورت گرفت اضافه کرد: بعد از بررسی مسائل گزارش روشنی به منظور رفع مشکلات حوزه سرمایه گذاری به دولت ارایه خواهد شد.

دهقان باردیگر به اجرای قانون مدیریت یکپارچه اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولیت کل منطقه آزاد با مدیر عامل منطقه است و بایستی مقاومت های بی مورد از سوی دستگاه ها در این خصوص شکسته شود .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این بازدید گفت: در راستای لبیک گویی به سفارش مقام معظم رهبری در خصوص کشت یک میلیارد درخت در کشور،‌ با ورود سرمایه گذار بخش خصوص و همکاری این سازمان تا کنون چهارصد هکتار زیر کشت رفته و 2200هکتار نیز به زیر کشت خواهد رفت.

حسین گروسی با اشاره به اشتغال زایی قابل توجه این پروژه تصریح کرد: باغ مدرن و مکانیزه گردو بعد از اتمام بزرگترین باغ گردوی خاورمیانه و به جنگلی سرسبز در شمال غرب کشور تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به  بازدیدهای میدانی معاون حقوقی رئیس جمهور از منطقه آزاد ماکو گفت: معاون محترم رئیس جمهور به منظور تصمیم گیری صریح و صحیح، به اجرای ماده65 احکام دائمی برنامه های توسعه کشور در مناطق آزاد تاکید کرد.

نماینده مردم ماکو، شوط،‌پلدشت و چالدران در مجلس نیز به هماهنگی جهت اجرایی شدن ماده 65 در بین ارگان ها اشاره کرد و گفت:  خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

شایان ذکر است: محمد دهقان صبح امروز ضمن بازدید از پروژه سرمایه گذاری هتل نیوقلا، گمرک بازرگان،‌ بازارچه ساری سو، دشت زیدون و سد کرم آباد از نزدیک با فعالیت های این پروژه ها آشنا شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین