پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو با شرکت فناوری اطلاعات ناواکو

تفاهم نامه همکاری در حوزه های بانکی و مالی بین شرکت فناوری اطلاعات ناواکو و شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو در حاشیه برگزاری رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۳ امضاء شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، نظر به اهمیت توسعه همکاری های فناورانه در حوزه های بانکی و مالی و درراستای تحقق اهداف و سیاست های کلان کشور و نیز اشتغال زایی مبتنی بر فعالیت های فناورانه و نوآورانه و ارائه خدمات نوین در حوزه فناوری اطلاعات که تبه آن نیاز به هم افزایی میان بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری است این تفاهم نامه به امضای طرفین رسید.

بر اساس این تفاهم نامه همکاری وهم افزایی سازنده در خصوص توسعه زیست بوم بانکی و مالی کشور به خصوص از طریق اشتراک گذاری و تبادل مستمر زیرساخت ها و ظرفیت های بالفعل و بالقوه طرفین در حوزه های سخت افزاری، نرم افزای، زیرساخت فناورزی اطلاعات و ارتباطات و بانکداری الکترونیک با هدف اصلی توسعه خدمات مبتنی بر بانکداری باز صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است: شرکت فناوری اطلاعات ناواکو به عنوان تنها شرکت حوزه فناوری اطلاعات بانک مسکن و بازوی اجرایی این بانک، وظیفه تولید نرم­‌افزارهای ستادی و استراتژیک را بر عهده دارد. این شرکت تأمین‌­کننده سامانه­‌های بانکی، مشاوره و اجرای طرح­‌های امنیتی شبکه، زیرساخت و دیتاسنتر، طراحی و توسعه نرم­‌افزارهای تخصصی و ارائه راه‌­حل­های جامع بانکداری الکترونیکی و سنتی به بانک مسکن است. شرکت ناواکو همچنین فعالیت­‌های گسترده­ای را در حوزه­‌های ETC، کربنکینگ، PSP گری، دستگاه کارتخوان، کیوسک بانکی و… انجام می­‌دهد.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین