پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

ظرفیت های رسانه ای منطقه آزاد ماکو همسو با “جهش تولید با مشارکت مردم”

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه در سال جدید همسو با شعار سال و تحقق آن اقدام خواهیم کرد گفت: از ظرفیت های رسانه های ملی و منطقه در راستای تحقق شعار سال و مشارکت مردم در تولید استفاده می کنیم.

محمدرضا اسفندیاری در نشست خبری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اصحاب رسانه افزود‌: انتخاب هوشمندانه شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب ارائه طریق برای همه بوده و برای تحقق این شعار و جلب حداکثری مشارکت مردمی باید دست در دست هم دهیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این زمینه،‌ تبلیغات و اطلاع رسانی نقشی محوری در فرهنگ سازی، آگاه سازی و ترغیب جامعه به مشارکت‌جویی در عرصه توسعه اقتصادی کشور دارد.

اسفندیاری گفت: این رسانه‌های و ظرفیت‌های تبلیغاتی کشور هستند که قادرند از طریق فرهنگ سازی صحیح و تبیین اهمیت مولفه تولید ملی و مشارکت عمومی، انگیزه جمعی لازم را در میان مردم برای حضور در این عرصه ایجاد نمایند و اینگونه تسهیل‌گر فرایند دستیابی کشور به توسعه اقتصادی شوند.

وی خاطرنشان ساخت: لذا در این مسیر خوشبختانه روابط عمومی سازمان توان تبلیغاتی و رسانه‌ای دولت را در راستای تولید و تقویت سرمایه اجتماعی همراه و همگام با سیاست‌های کلان اقتصادی و فرهنگی در دستور کار قرار داده است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین